Ετικέτα: 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τον σημαντικό ρόλο των ιατρών εργασίας στη διασφάλιση της δημόσιας υγείας τόνισε ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (Ι.Σ.Α.) κ. Γιώργος Πατούλης, στο πλαίσιο του χαιρετισμού του στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιατρικής της Εργασίας και του Περιβάλλοντος, που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Ιατρικής Εργασίας και Περιβάλλοντος, που ξεκίνησε χθες Παρασκευή 24 Νοεμβρίου και θα ολοκληρωθεί αύριο Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2023.
