Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το διήμερο Φεστιβάλ της Εργατικής Λέσχης Νέας Ιωνίας
Το καθιερωμένο Φεστιβάλ της Εργατικής Λέσχης-«υδραγωγείο» μπορεί να αντιμετώπισε προβλήματα εξαιτίας των κακών καιρικών συνθηκών κατά την 1η ημέρα διεξαγωγής του, με αποτέλεσμα να αναβληθεί πριν από λίγες ημέρες, όμως συνεχίστηκε από εκεί που …δεν ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία.

Της Παναγιώτας Σούγια
Χθες, λοιπόν, Σάββατο 1 Ιουλίου 2023, από νωρίς το απόγευμα ξεκίνησε το πρόγραμμα της αναβληθείσας ημέρας με τη διεξαγωγή ενός ανοιχτού «workshop» για ενήλικες, από την ομάδα Αυτοάμυνας.

Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με εκδήλωση για το ζήτημα: «Οι ελεύθεροι χώροι μάς χρειάζονται, όσο τους χρειαζόμαστε και εμείς», όπου μαζί άλλες συλλογικότητες, από διάφορες γειτονιές της Αττικής, συζητήθηκε διεξοδικά το θέμα.
Αμέσως μετά, δόθηκε μια ιδιαίτερη παράσταση από τα μέλη της θεατρικής ομάδας της «Λέσχης», με τίτλο: «Η δημιουργία της δικής μας λέσχης»

και η όμορφη αυτή εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με ένα ρεμπέτικο γλέντι από την ομάδα μπουζουκιού της Εργατικής Λέσχης Νέας Ιωνίας-«υδραγωγείο», τα μέλη της οποίας «ανάγκασαν» πολλούς από τους παρευρισκόμενους να χορέψουν μέχρι αργά το βράδυ, δίνοντας το καθιερωμένο ραντεβού για την επόμενη χρονιά, με ένα ακόμη καλύτερο Φεστιβάλ.



