Ετικέτα: ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ
Το καθιερωμένο Φεστιβάλ της Εργατικής Λέσχης-«υδραγωγείο» μπορεί να αντιμετώπισε προβλήματα εξαιτίας των κακών καιρικών συνθηκών κατά την 1η ημέρα διεξαγωγής του, με αποτέλεσμα να αναβληθεί πριν από λίγες ημέρες, όμως συνεχίστηκε από εκεί που …δεν ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία.
