Περισσότεροι από 100 εθελοντές συνέλεξαν 1,5 τόνο απορριμμάτων από τον Υμηττό στη δράση καθαρισμού του Σ.Π.Α.Υ. στην Παιανία
Περισσότεροι από 100 εθελοντές, εκπρόσωποι φορέων, επιχειρήσεων, καθώς και αυτοδιοικητικοί ένωσαν τις δυνάμεις τους και απομάκρυναν από τις παρυφές του Υμηττού, στην Παιανία, πάνω από 1,5 τόνο απορριμμάτων.
Η μεγάλη δράση καθαρισμού πραγματοποιήθηκε από τον Σ.Π.Α.Υ., σε συνεργασία με την προμηθεύτρια εταιρεία ιατρικού εξοπλισμού και νέο χορηγό του Συνδέσμου Karabinis Medical S.A., υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής, στο πλαίσιο του προγράμματος: «Η Φροντίδα για το Περιβάλλον είναι στο DNA μας», που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και υλοποιείται σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης (Ε.Ε.Α.Α.), η οποία παραλαμβάνει τα απορρίμματα και προχωρά στη διαχείριση και αξιοποίησή τους μέσω εγκεκριμένων συστημάτων ανακύκλωσης.
Μεταξύ των εθελοντών, που μάζεψαν απορρίμματα από το βουνό, ήταν ο Πρόεδρος του Σ.Π.Α.Υ. και Δήμαρχος Παιανίας, κ. Ισίδωρος Μάδης, ο υφυπουργός Υγείας, κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής, κ. Δημήτριος Δαμάσκος, η Αντιπεριφερειάρχης Αλσών, Πάρκων και Υγείας Ζώων, κ. Ελευθερία Μωραϊτάκη-Πικρού, καθώς και στελέχη του Σ.Π.Α.Υ. και του Δήμου Παιανίας, επιβεβαιώνοντας με την παρουσία τους τη σημασία της κοινής προσπάθειας για την προστασία του περιβάλλοντος.



Για την επιτυχία της δράσης καθαρισμού συνέβαλαν, επίσης, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος, Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, η NUVIA Insurance Brokers, η MINOA Natural Water Drops, η Perfect Facilities, το Fortune Greece Network, η Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών (Ε.ΕΝ.Ε.), η Artecnico Productions, η Netcom Group of Companies, ο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, ο ΠΕΙΦΑΣΥΝ, καθώς και όλοι οι εθελοντές, που αφιέρωσαν χρόνο και ενέργεια για έναν κοινό σκοπό.



Παράλληλα, στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας της με τον Σ.Π.Α.Υ., η Karabinis Medical προχωρά στη δωρεά δεκατριών πλήρως εξοπλισμένων φαρμακείων πρώτων βοηθειών, ενισχύοντας το επίπεδο ασφάλειας και επιχειρησιακής ετοιμότητας των 13 εθελοντικών ομάδων, που επιχειρούν στον Υμηττό, με τον Πρόεδρο του Συνδέσμου, κ. Ισίδωρο Μάδη, να εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες.



