Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα ψηφιακής εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης ηλικιωμένων στον Δήμο Σερρών
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα ψηφιακής εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης ηλικιωμένων στον Δήμο Σερρών, το οποίο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 30 ωφελούμενες/ωφελούμενοι ηλικίας άνω των 65 ετών, οι οποίες/οποίοι είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν βασικές και πρακτικές ψηφιακές δεξιότητες, να εξοικειωθούν με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν δωρεάν κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 70 ωρών, υπό την καθοδήγηση της Εκπαιδευτικού Πληροφορικής κ. Κωνσταντίνας Παραπάνη.
Μέσα από τη διαδικασία, οι ωφελούμενες/ωφελούμενοι απόκτησαν χρήσιμες γνώσεις και δεξιότητες, οι οποίες θα τους βοηθήσουν να ανταποκρίνονται αποτελεσματικότερα στις απαιτήσεις της σύγχρονης ψηφιακής εποχής.
Επίσης, πραγματοποιήθηκε στο Κ.Α.Π.Η. Σερρών εκδήλωση απονομής των βεβαιώσεων παρακολούθησης στους συμμετέχοντες του προγράμματος, όπου παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, η Αντιδήμαρχος Κοινωνικών Δομών και Τρίτης Ηλικίας κ. Χρυσούλα Καρασουλτάνη, καθώς και τα στελέχη της Υπηρεσίας.
Ακόμη, στον χαιρετισμό της, η Δήμαρχος Σερρών, κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, επισήμανε τη σημασία της ισότιμης συμμετοχής των ανθρώπων της Τρίτης Ηλικίας στη σύγχρονη κοινωνία, τονίζοντας πως: «Η απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων αποτελεί ένα σημαντικό μέσο κοινωνικής ένταξης, ενδυνάμωσης και ενεργού συμμετοχής στην καθημερινή ζωή.».

