Ετικέτα: ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΗΛΚΙΩΜΕΝΩΝ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα ψηφιακής εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης ηλικιωμένων στον Δήμο Σερρών, το οποίο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
