ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Wednesday | 24 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Βόρειος Τομέας Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ο Δήμος Κηφισιάς παρουσίασε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και επίσημα το καινοτόμο «Πράσινο Σημείο» και τα οφέλη του

Ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, ο Δήμος Κηφισιάς παρουσίασε την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026 και επίσημα το «Πράσινο Σημείο», που από τον Ιούλιο του 2025 λειτουργεί στη Νέα Ερυθραία, στο πλαίσιο της στρατηγικής σημασίας μεταρρύθμισης, που εφαρμόζει η Δημοτική Αρχή στον τομέα της διαχείρισης αποβλήτων.

Ο Δήμαρχος Κηφισιάς, κ. Βασίλης Ξυπολυτάς, παρουσιάζοντας τη νέα φιλοσοφία διαχείρισης τόνισε, μεταξύ άλλων, πως: «Τα καθαρά πράσινα απόβλητα δεν οδηγούνται πλέον με τον ίδιο τρόπο προς ταφή στον Χ.Υ.Τ.Α., αλλά εκτρέπονται και αξιοποιούνται με περιβαλλοντικά υπεύθυνη διαδικασία και με τη συνεργασία εξειδικευμένων φορέων.».
Επίσης, ο κ. Ξυπολυτάς, αναφερόμενος στη σημασία αυτής της αλλαγής, υπογράμμισε πως: «Η λειτουργία του Πράσινου σημείου υπηρετεί την κυκλική οικονομία ως καθημερινή δημοτική πρακτική, βελτιώνει άμεσα την καθαριότητα στην πόλη, μειώνοντας, παράλληλα, την πίεση στον μηχανισμό καθαριότητας (οχήματα, οδηγούς, συνεργεία), και διπλασιάζοντας τα δρομολόγια αποκομιδής κατά 32 ημερησίως, από 16 που ήταν πριν.», ενώ ιδιαίτερη μνεία έκανε και στο σημαντικό περιβαλλοντικό (αποφεύγονται ετησίως, περίπου, 13.000 τόνοι εκπομπών CO2e), αλλά και οικονομικό αποτύπωμα στον Δήμο, καθώς, όπως επισημάνθηκε, το όφελος από την αποφυγή περιβαλλοντικών τελών και τελών ταφής μπορεί να φθάσει και το 1 εκ. ευρώ ετησίως.
Ακόμη, ο κ. Ξυπολυτάς τόνισε πως: «Η διαφορά της μείωσης του συνολικού όγκου απορριμμάτων του Δήμου πλέον δεν είναι θεωρητική, αλλά μετρήσιμη, αποτέλεσμα σχεδιασμού, επιμονής και αλλαγής πρακτικής.», ενώ ολοκληρώνοντας δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού, κ. Άννα Κορογιαννάκη, τις Υπηρεσίες του Δήμου, τους εργαζόμενους, τους οδηγούς, τα συνεργεία και όλους τους ανθρώπους, που βρίσκονται καθημερινά στον δρόμο και σηκώνουν το βάρος μιας δύσκολης αποστολής.

Από την πλευρά της, η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού, κ. Άννα Κορογιαννάκη, άρχισε την ομιλία της επισημαίνοντας πως: «Από το 2024, η εκδήλωση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής, οι ανεφάρμοστες, όπως θα έπρεπε, επιταγές του Ν. 4819/2021, η ραγδαία αύξηση του τέλους ταφής αποβλήτων και η συνεχής αύξηση του όγκου των παραγόμενων απορριμμάτων, καθιστούσαν επιτακτική την ανάγκη εκσυγχρονισμού και επαναπροσδιορισμού της διαχείρισης των αποβλήτων.», υπογράμμισε πως: «Μέσα στους τελευταίους 2 μήνες εκτράπηκαν 2.600 τόνοι καθαρού πράσινων αποβλήτων, χωρίς υπόλειμμα, οι οποίοι όδευσαν προς επεξεργασία για την παραγωγή καύσιμης ύλης, εμφανίζοντας αύξηση κατά 50%, σε σχέση με αυτά που είχαν προϋπολογιστεί.», εκτίμησε πως με αυτούς τους ρυθμούς σε ετήσια βάση θα εκτρέπονται 15.600 τόνοι αντί των 10.000, που, επίσης, είχαν αρχικά προϋπολογιστεί», βελτιώνοντας αντίστοιχα όλους τους σχετικούς δείκτες διαχείρισης.
Επιπρόσθετα, η κ. Κορογιαννάκη αναφέρθηκε στη σημαντική οικονομική επιβάρυνση του Δήμου από την επεξεργασία των στρωμάτων, που συλλέγονται μαζί με τα κηπαία, αλλά και των εγκαταλελειμμένων οικοδομικών υλικών, που λόγω των υφιστάμενων διαδικασιών του συστήματος εκτρέπονται υποχρεωτικά προς επεξεργασία, και ακόμη ευχαρίστησε θερμά τον Δήμαρχο Κηφισιάς, κ. Βασίλη Ξυπολυτά, για την πολυετή εμπιστοσύνη στο πρόσωπο και στο έργο της, αλλά και έναν προς έναν τους στενούς συνεργάτες της στη Διεύθυνση Καθαριότητας και, κυρίως, όλους τους εξαιρετικούς και μοναδικούς υπαλλήλους, που δουλέψανε και δουλεύουνε με απόλυτη αυταπάρνηση και μεράκι, καθώς και τους Αντιδημάρχους, Εντεταλμένους Συμβούλους, αλλά και τους πολύτιμους εξωτερικούς συνεργάτες.
Ακολούθησε η επίδειξη της λειτουργίας του «Πράσινου Σημείου» από τον Δήμαρχο και την Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού στους εκλεκτούς προσκεκλημένους, οι οποίοι έμειναν εντυπωσιασμένοι τόσο από τα μηχανήματα και τον ειδικό εξοπλισμό, όσο και από το καινοτόμο έργο, που επιτελείται στον Δήμο, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, που εφαρμόζει η Δημοτική Αρχή στον τομέα της διαχείρισης αποβλήτων.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, η βουλευτής Βόρειο Τομέα Β’ Αθηνών και πρώην υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Ζωή Ράπτη, ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας κ. Θάνος Ασκητής, η Περιφερειακή Σύμβουλος κ. Λουκία Κεφαλογιάννη, η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Λίλα Παπαδημητρίου, οι Αντιδήμαρχοι: Πολεοδομίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Ελένη Βάρσου, Τεχνικών Συνεργείων, Σιντριβανιών & Τεχνικών Έργων κ. Στάθης Κύρλος, Πολιτισμού κ. Χρήστος Καλός, Κοινωνικών Υπηρεσιών κ. Μαρία Κεφαλά-Σαλματάνη, Διοίκησης κ. Αγγελική Βαλασοπούλου και Καθημερινότητας, Μελετών Υποδομών & Νομικής Υπηρεσίας κ. Γιάννης Διονυσιώτης, οι Εντεταλμένοι Σύμβουλοι: Ανθοκομικής & Φιλοζωίας κ. Έλενα Χρονοπούλου, Πράσινου, Περιβάλλοντος & Κηποτεχνίας κ. Γιώργος Κασναφέρης, Ύδρευσης & Ελέγχου Φυτικού Κεφαλαίου κ. Αντώνης Μπιτσάνης, Υγείας, Μικρασιατικής Μνήμης & Λαϊκών Αγορών, κ. Χρήστος Λούμπιας και Αθλητισμού κ. Λίλα Δραγώνα, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.κ. Γιώργος Σκορδίλης και Ανατολή Ζαρωτιάδου, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου κ. Γιώργος Κοκκόλης, εκπρόσωποι εταιρειών, o εκπρόσωπος των εργαζομένων του Δήμου Κηφισιάς κ. Γιώργος Δορμούσης, εργαζόμενοι του Δήμου και δημότες.
Χρέη συντονιστή της επίσημης παρουσίασης του «Πράσινου Σημείου» του Δήμου Κηφισιάς είχε ο Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου & Επικοινωνίας του Δήμου, Δημοσιογράφος κ. Ηλίας Παπαϊωάννου.