Ξεκίνησε η ψηφιοποίηση 60.000 αρχείων της Πολεοδομίας Δήμου Κατερίνης
Με στόχο τη διευκόλυνση των αρμοδίων υπαλλήλων, την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση μηχανικών και πολιτών, καθώς και τη συγκέντρωση και φύλαξη όλων των φακέλων (που περιέχουν χάρτινα αρχεία) σε έναν χώρο, ξεκίνησε στον Δήμο Κατερίνης η ψηφιοποίηση 60.000, περίπου, δημοτικών αρχείων, που σχετίζονται με την Πολεοδομία.
Με την ψηφιοποίηση των αρχείων θα ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες φακέλων οικοδομικών αδειών, που μέχρι πρότινος χάνονταν, με αποτέλεσμα να πληρώνουν οι πολίτες από 2.000 ευρώ έως και 4.000 ευρώ, προκειμένου να δημιουργηθούν νέοι φάκελοι.
«Ένα όνειρο δεκαετιών του Δήμου μας γίνεται πραγματικότητα και, μάλιστα, μέσα στους πρώτους πέντε μήνες λειτουργίας της νέας Δημοτικής Αρχής. Σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Υπηρεσίας Δόμησης, Παναγιώτη Ιορδανίδη, ξεκινήσαμε με τα αρχεία της πολεοδομίας, επειδή χρησιμοποιούνται περισσότερο. Στη συνέχεια, και εφόσον κυκλοφορήσουν ανάλογα χρηματοδοτικά προγράμματα, θα επιδιώξουμε να ψηφιοποιήσουμε τα αρχεία όλων των υπηρεσιών του Δήμου Κατερίνης (αρχεία Δημοτολογίου, Κ.Ε.Π., Τεχνικών Υπηρεσιών κ.ά.», δήλωσε σχετικά ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, κ. Ανέστης Μυστρίδης.

Επίσης, ο Αντιδήμαρχος Υπηρεσίας Δόμησης, κ. Παναγιώτης Ιορδανίδης, ανέφερε σχετικά πως: «Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία της ψηφιοποίησης, τότε με ένα κλικ στον υπολογιστή του αρμοδίου υπαλλήλου θα εμφανίζονται όλα τα στοιχεία της οικοδομικής άδειας. Επίσης, δεν θα υπάρχει και ο κίνδυνος φθοράς ενός εγγράφου λόγω υγρασίας κ.λπ.».
Για την ψηφιοποίηση εγκαταστάθηκαν επαγγελματίες χειριστές υπολογιστών, προγραμμάτων και σαρωτών, ώστε τα αρχεία που ψηφιοποιούνται να είναι περισσότερο χρήσιμα και λειτουργικά. Η ψηφιοποίηση των εγγράφων δεν περιλαμβάνει μόνο το σάρωμά τους, αλλά και την εύκολη κατηγοριοποίησή τους, βάσει λέξεων-κλειδιών, ώστε να διασφαλίζεται η γρήγορη ανάκτηση της ζητούμενης πληροφορίας. Η νέα ψηφιοποίηση γίνεται μέσα από πρόγραμμα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, στο οποίο εντάχθηκε ο Δήμος Κατερίνης.