Ξεκίνησε η διαδικτυακή τουριστική προβολή των Ιωαννίνων στο Ισραήλ
Η στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια του Δήμου Ιωαννιτών στο Ισραήλ ξεκίνησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Ισραήλ, με στόχο την προσέλκυση Ισραηλιτών πολιτών στα Γιάννινα, ως πρώτο τουριστικού ενδιαφέροντος προορισμό τους.
Το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Ιωαννιτών ξεκίνησε την εγκεκριμένη από το Δημοτικό Συμβούλιο πεντάμηνη ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής της πόλης των Ιωαννίνων σε επιλεγμένες περιοχές του Ισραήλ, που προωθεί ο Δήμος εν όψει της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης του αεροδρομίου των Ιωαννίνων με το αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ, η οποία, σύμφωνα με τον υπάρχοντα προγραμματισμό, θα ξεκινήσει τον Μάιο, και μέχρι τον Οκτώβριο αναμένεται να εκτελούνται δρομολόγια κάθε Τετάρτη και Σάββατο.
Η διαφημιστική εκστρατεία, για την παρουσίαση του προορισμού «Ιωάννινα» σε δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα συνεχιστεί έως το φετινό καλοκαίρι.
Η στοχευμένη αυτή καμπάνια, που διεξάγεται σε περιβάλλοντα: Google Search, Google Display και Facebook/Instagram, έχει ως στόχο εκατομμύρια Ισραηλινοί να «ανακαλύψουν» τις φυσικές ομορφιές και την ισχυρή πολυπολιτισμική ταυτότητα της πόλης των Ιωαννίνων, κατατάσσοντάς την ως έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς.
Μάλιστα, για την επιτυχία του συγκεκριμένου στόχου πρόσφατα τέθηκε σε λειτουργία ειδική ενότητα για τους Ισραηλινούς στην ανανεωμένη ιστοσελίδα του Τμήματος Τουρισμού του Δήμου Ιωαννιτών (https://www.travelioannina.com/en/pages/jewish-community-ioannina-).