Ξεκίνησε η χρήση υλικού «antigraffiti» στον Δήμο Γαλατσίου
Ο Δήμος Γαλατσίου με σκοπό να αντιμετωπίσει τα συνθήματα σε τοίχους, που δημιουργούν οπτική ρύπανση στους δημόσιους χώρους, όπως: πλατείες, παιδικές χαρές, πάρκα κ.ά., ξεκίνησε τη χρήση υλικού «antigraffiti», ενός υλικού που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην πλατεία Θεσσαλών (Μεσσηνίας και Ελευθερίου Βενιζέλου) και θα εφαρμοστεί σταδιακά και στις υπόλοιπες πλατείες, με στόχο την αισθητική αναβάθμιση της πόλης.
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως, σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό καθαριότητας του Δήμου Γαλατσίου, τα πρόστιμα που αφορούν ρύπανση με αφίσες, φέιγ-βολάν, σπρέι, πανό-αεροπανό, αυτοκόλλητα, ξεκινούν από 300 ευρώ και φτάνουν τις 12.000 ευρώ.
Επίσης, σύμφωνα με τους υπεύθυνους του Δήμου Γαλατσίου, η καθαριότητα και η αισθητική της πόλης είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, που αφορά όλες και όλους τους δημότες, και για τον λόγο αυτόν χρειάζεται να αποκτήσουμε νοοτροπία σεβασμού για τον δημόσιο χώρο, καθώς η καθαρή και όμορφη εικόνα της πόλης έχει αναμφισβήτητα αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής των πολιτών, όσο και των επισκεπτών της.


