Ξεκίνησαν οι εργασίες για τη δημιουργία νέας αίθουσας στο 12ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει η ανέγερση μιας νέας, σύγχρονης αίθουσας στο 12ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου. Η παρέμβαση αυτή έρχεται να δώσει οριστική λύση στο έντονο πρόβλημα πληρότητας, που αντιμετώπιζε το σχολείο, το οποίο μέχρι πρότινος αδυνατούσε να εξυπηρετήσει το σύνολο των νηπίων της περιοχής. Η νέα προσθήκη θα καλύψει τις αυξημένες ανάγκες των κατοίκων, διασφαλίζοντας ότι κανένα παιδί δεν θα αναγκαστεί να μετακινηθεί εκτός της γειτονιάς του.
Το έργο αφορά στη δημιουργία μιας προκατασκευασμένης αίθουσας υψηλών προδιαγραφών. Παράλληλα με τον χώρο διδασκαλίας, η νέα δομή θα περιλαμβάνει και ειδικά διαμορφωμένο χώρο γραφείων για τις ανάγκες των εκπαιδευτικών, βελτιώνοντας σημαντικά τις συνθήκες εργασίας τους. Οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του κτηρίου προχωρούν με γοργούς ρυθμούς. Στόχος είναι η ανέγερση να έχει ολοκληρωθεί το επόμενο χρονικό διάστημα, προκειμένου η αίθουσα να μπορεί να αξιοποιηθεί τη νέα σχολική χρονιά. Ήδη έχει τοποθετηθεί η βάση από οπλισμένο σκυρόδεμα. Σημειώνεται πως η χρηματοδότηση της αίθουσας είναι πλήρως εξασφαλισμένη μέσω της ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε. (Κτηριακές Υποδομές Α.Ε.).
Στο σημείο των εργασιών βρέθηκαν ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου, κ. Στέλιος Μαμαλάκης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Βιώσιμης Ανάπτυξης, κ. Γεώργιος Κάππος, η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτιστικής Ανάπτυξης, κ. Αγγελική Σαραβελάκη, καθώς και ο κ. Γιώργος Ταμπακόπουλος, Αντιδήμαρχος Αυτεπιστασίας, Πρασίνου και Αστικής Πανίδας, προκειμένου να επιβλέψουν από κοντά την εξέλιξη του έργου.
Με αφορμή την αυτοψία στην υλοποίηση του έργου ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου, κ. Στέλιος Μαμαλάκης, δήλωσε πως: «Η επένδυση στην παιδεία και η ασφάλεια των παιδιών μας αποτελεί βασική προτεραιότητά μας. Με τη δημιουργία της νέας αίθουσας στο 12ο Νηπιαγωγείο απαντάμε έμπρακτα σε ένα διαχρονικό και δίκαιο αίτημα των γονέων της περιοχής. Κανένα παιδί δεν θα αναγκάζεται πλέον να μετακινείται μακριά από τη γειτονιά του λόγω έλλειψης χώρου. Θέλω να ευχαριστήσω την ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε. για την άψογη συνεργασία και την εξασφάλιση της χρηματοδότησης, τους συναρμόδιους αντιδημάρχους, καθώς και τις τεχνικές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες του Δήμου μας, που εργάζονται εντατικά. Συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε τις σχολικές μας υποδομές, προσφέροντας στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς μας το περιβάλλον, που τους αξίζει.».



