ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Wednesday | 17 Ιουνίου 2026
Ελληνική Οικονομία Ευρώπη Ήπειρος Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ο Δήμαρχος Πρέβεζας κ. Νίκος Γεωργάκος στην 6η Επιτροπή Παρακολούθησης και στην 1η Επιτροπή Προγραμματισμού του Interreg VI-A Ελλάδα-Ιταλία

Ο Δήμαρχος Πρέβεζας, κ. Νίκος Γεωργάκος, ως εκπρόσωπος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε.) με δικαίωμα ψήφου, συμμετείχε στις εργασίες της 6ης Επιτροπής Παρακολούθησης (MonitoringCommittee) του Προγράμματος Interreg VI-A Ελλάδα-Ιταλία 2021-2027, καθώς και στην 1η Επιτροπή Προγραμματισμού για την περίοδο 2028-2034, που πραγματοποιήθηκαν στη Ματέρα της Ιταλίας, στο CTE – CasadelleTecnologieEmergentiMatera, ViaSanRocco 1.
Δυτική Μακεδονία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Επίσκεψη στελεχών ευρωπαϊκών και εθνικών Αρχών στον Δήμο Φλώρινας

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δράση με τίτλο: «Urban Stories: Μια Πόλη, Χίλιες Ιστορίες, Ένα Ευρωπαϊκό Μέλλον», στο πλαίσιο της 5ης Συνεδρίασης Επιτροπής Παρακολούθησης Προγράμματος «Δυτική Μακεδονία» 2021-2027.
Άλλα Αθλήματα Κεντρική Μακεδονία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εντυπωσιακό θέαμα στους Περιφερειακούς Αγώνες Τραμπολίνου στον Δήμο Κιλκίς

Πέταξαν και πάλι ψηλά οι νεαροί αθλητές στο αγωνιστικό τραμπολίνο κατά την τελική φάση των αγώνων της Β΄ Περιφέρειας επιπέδου 5, χαρίζοντας με την ακρίβεια των αλμάτων και την επιδέξια τεχνική τους εντυπωσιακό θέαμα στους πολλούς φίλους του αθλήματος, στο Κλειστό Γυμναστήριο Καμπάνη, του Δήμου Κιλκίς.

Δεκάδες εθελοντές συμμετείχαν στην καλοκαιρινή αιμοδοσία του Δήμου Ηρακλείου Αττικής

Δεκάδες εθελοντές συμμετείχαν σε μια ακόμη καλοκαιρινή αιμοδοσία του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, που πραγματοποιήθηκε στη Βίλα Στέλλα, για να χαρίσουν λίγο από το αίμα τους, μια ολόκληρη ζωή, όμως, για όλους και όλες όσοι το έχουν ανάγκη.

Μεγάλη συμμετοχή αθλητών στο Kilkis Trail Run

Ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες ο αγώνας δρόμου: «Kilkis Trail Run, που διοργάνωσε ο Σύλλογος Δρομέων¨, συμμετέχοντας στα «Ελευθέρια» του Δήμου Κιλκίς, όπου περισσότεροι από τριακόσιοι πενήντα αθλητές και πολίτες πήραν μέρος στους αγώνες, καλύπτοντας διαδρομές 20.000 μέτρων, 4.800 μέτρων με τον δρόμο υγείας, σκυταλοδρομία 4Χ4.800 μέτρων και τον παιδικό αγώνα των 1.000 μέτρων.

Στρατηγικές επαφές και δράσεις για την τουριστική προβολή του Δήμου Σουφλίου

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξετάστηκαν οι δυνατότητες περαιτέρω προβολής του Δήμου, καθώς και πρωτοβουλίες για την αξιοποίηση της μοναδικής πολιτιστικής, φυσικής και παραγωγικής του ταυτότητας.Παράλληλα, ο Δήμαρχος υποδέχθηκε στο γραφείο του τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Διαπεριφερειακών Συνεργασιών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,...
Δυτική Μακεδονία Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες χρηματοδότησης, που παρέχει το νέο πρόγραμμα, οι επιλέξιμες δράσεις, τα κριτήρια αξιολόγησης, καθώς και οι προϋποθέσεις, που απαιτούνται για την επιτυχή υποβολή προτάσεων από τους φορείς της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο της ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., με επικεφαλής τη συντονίστρια του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER και υπεύθυνη του Τμήματος Ανάπτυξης Υπαίθρου, κ. Ζωή Γκερεχτέ.Η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.639.430 ευρώ για την ευρύτερη περιοχή, ενώ η χρηματοδότηση για παρεμβάσεις υποδομών μπορεί να φτάσει έως και το...
Ιστορία Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Βαθιά συγκίνηση και δέος στην κεντρική εκδήλωση του Δήμου Καισαριανής για τους 200 εκτελεσμένους της Πρωτομαγιάς του ‘44

Σε κλίμα έντονης συγκίνησης και δέους, παρουσία πλήθους κόσμου, η εκδήλωση τιμής στους 200 κομμουνιστές, που πριν από 82 χρόνια έγραψαν με το αίμα τους μια από τις πλέον ένδοξες σελίδες ηρωισμού και ανιδιοτέλειας στην πάλη του ελληνικού λαού ενάντια στους ναζί κατακτητές, στον φασισμό και στους ντόπιους συνεργάτες τους.

Οι φετινές εκδηλώσεις ακολούθησαν την πρόσφατη δημοσιοποίηση του συγκλονιστικού φωτογραφικού υλικού, που αποτυπώνει τη λεβέντικη στάση των 200 κομμουνιστών, καθώς οδηγούνται στο εκτελεστικό απόσπασμα την Πρωτομαγιά του 1944, ενώ συνέπεσαν με τη συμπλήρωση 10 ετών λειτουργίας του Μουσείου ΕΑΜικής Εθνικής Αντίστασης, καθώς και τα 140 χρόνια από την κόκκινη Πρωτομαγιά στο Σικάγο.
Η πικετοφορία με τα ονόματα των «200» ξεκίνησε όπως κάθε χρόνο από το παλιό Δημαρχείο, καταλήγοντας στο Θυσιαστήριο της Λευτεριάς. Επικεφαλής είχαν τεθεί οι Δήμαρχοι Καισαριανής και Χαϊδαρίου, κ.κ. Ηλίας Σταμέλος και Μιχάλης Σελέκος. Κορίτσια έραιναν με γαρύφαλλα τη διαδρομή, που ακολούθησαν πριν από 82 χρόνια οι Ήρωες, ενώ νέοι φώναζαν με χωνιά: «Προσοχή-προσοχή! Σας μιλάει το Ε.Α.Μ., σας μιλάει ο Ε.Λ.Α.Σ., σας μιλάει η ΕΠΟΝ!».
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Δήμαρχος Καισαριανής, κ. Ηλίας Σταμέλος, ο οποίος, αφού αναφέρθηκε στην πρόσφατη δημοσιοποίηση των συγκλονιστικών φωτογραφικών ντοκουμέντων από την εκτέλεση, τόνισε πως: «Η θέση τους είναι στο Μουσείο ΕΑΜικής Εθνικής Αντίστασης και είναι χιλιάδες οι υπογραφές, που στηρίζουν αυτό το αίτημα.», και συνεχίζοντας ανάφερε πως: «Ο χώρος αυτός, που είναι ποτισμένος με το αίμα των 200 κομουνιστών και εκατοντάδων άλλων αγωνιστών, που έμειναν στην Ιστορία γιατί δεν υποχώρησαν, δεν έσκυψαν το κεφάλι, έμειναν πιστοί ως το τέλος στην υπεράσπιση των συμφερόντων του λαού, δεν προσφέρεται για την εξιλέωση καμιάς αντιλαϊκής πολιτικής.
Το Σκοπευτήριο δεν θα αλλάξει χαρακτήρα. Θα παραμείνει χώρος ιστορικής μνήμης, αναψυχής, πολιτισμού και αθλητισμού. Ανοιχτός για τον λαό και τις ανάγκες του. Αυτή είναι η παρακαταθήκη των αγώνων που προηγήθηκαν.
Η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να πρωτοστατεί ώστε να ξεπεραστούν οι σκόπελοι, να ολοκληρωθεί το έργο-πόθος δεκαετιών του λαού μας.», και κατάληξε πως: «Οι 200 εκτελεσμένοι κομμουνιστές στο Σκοπευτήριο την 1η Μάη του 1944, δεν ζητάνε μόνο να τους τιμήσουμε, ζητάνε να συνεχίσουμε τον δικό τους δρόμο, γιατί όπως έγραψε ο Γιάννης Ρίτσος: «Μόνον θυμηθείτε το: αν η ελευθερία δεν βαδίσει στα χνάρια του αίματός μας, εδώ θα μας σκοτώνουν κάθε μέρα.».».

Επίσης, στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Παραρτήματος Καισαριανής της Π.Ε.Α.Ε.Α.-Δ.Σ.Ε., κ. Κώστας Γαβριλάκης, υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, πως: «Μέσα, λοιπόν, σε αυτόν τον ιερό χώρο ανανεώνουμε την υπόσχεσή μας να δυναμώσουμε την πάλη μας για να απεμπλακεί η Ελλάδα από τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, να κλείσουν οι βάσεις του θανάτου, και να γυρίσουν τα στρατεύματα, που δρουν εκτός Ελλάδας. Να αποδεσμευτεί η Ελλάδα από ΝΑΤΟ-Ε.Ε.. Υποσχόμαστε να συνεχίσουμε τον αγώνα για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας, στον αντίποδα της αστικής επιχείρησης για την αναθεώρηση και παραχάραξη της Ιστορίας.».
Ρίγη συγκίνησης προκάλεσε το προσκλητήριο των 200 κομμουνιστών, που θαρρεί κανείς ότι βρίσκονταν ανάμεσα στον κόσμο, ενώ ακολούθησε ενός λεπτού σιγή. Η τελετή έκλεισε με το τραγούδι: «Επέσατε θύματα», από τη μπάντα «Το παλιό ξυλουργείο».
Στη συγκινητική τελετή παραβρέθηκαν και κατέθεσαν στεφάνι εκ μέρους του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Π.Σ. ο βουλευτής Β3 Νότιου Τομέα και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος κ. Νίκος Παππάς, εκ μέρους της Κ.Ε. του Κ.Κ.Ε. ο κ. Γιώργος Τάτσης, εκ μέρους του Κόμματος Δημοκρατών-Προοδευτικό Κέντρο ο Πρόεδρος κ. Στέφανος Κασσελάκης, εκ μέρους της Νέας Αριστεράς η κ. Πέττυ Πέρκα, Πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας, καθώς και το Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα-Τροτσκιστές. Επίσης, εκ μέρους του Κ.Σ. της Κ.Ν.Ε. ο κ. Νίκος Φάσσας και από την Κεντρική Διοίκηση της Π.Ε.Α.Ε.Α.-Δ.Σ.Ε. η Γ.Γ. κ. Βούλα Σταμέλου, οι Δήμαρχοι: Χαϊδαρίου κ. Μιχάλης Σελέκος, Ζωγράφου κ. Τίνα Καφατσάκη και Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας κ. Ιωάννης Σταθάς, ο τέως Δήμαρχος και επικεφαλής της «Ενωμένης Καισαριανής» κ. Χρήστος Βοσκόπουλος, οι επικεφαλής της «Όμορφης Πόλης» κ. Μπεττίνα Γραφίδου, της «Συνεργασίας Πολιτών» κ. Άννα Παραγυιού, και της «Καισαριανή-Δημιουργία» κ. Σταυρούλα Καμπάκα, αντιπροσωπεία της «Ανυπόταχτης Καισαριανής», εκπρόσωποι τοπικών οργανώσεων κομμάτων και πλήθους μαζικών φορέων της πόλης, αλλά και όμορων Δήμων.
Επιπλέον, στην τελετή παραβρέθηκαν απόγονοι εκτελεσμένων αγωνιστών, αντιπροσωπεία της Κ.Ε. του Κ.Κ.Ε., με επικεφαλής το μέλος του Π.Γ. κ. Δημήτρη Αρβανιτάκη, ο πρώην Δήμαρχος Καισαριανής κ. Σπύρος Τζόκας, Αντιδήμαρχοι και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης, καθώς και εκπρόσωποι παραρτημάτων της Π.Ε.Α.Ε.Α.-Δ.Σ.Ε..