Τραπέζι του πινγκ-πονγκ από ανακυκλώσιμα υλικά χαρίστηκε στο 12ο & 18ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων
Στη δωρεά ενός ακόμη τραπεζιού του πινγκ-πονγκ, αλλά και συνοδευτικού αθλητικού εξοπλισμού για τους μαθητές του 12ου και 18ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων, προχώρησαν ο Δήμος Χανίων και η Διαδημοτική Επιχείρηση Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (Δ.Ε.ΔΙ.Σ.Α. Α.Ε. Ο.Τ.Α.), που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της επίσκεψης στα σχολεία του Αντιδημάρχου Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Πρασίνου και Προέδρου της Δ.Ε.ΔΙ.Σ.Α. Α.Ε. κ. Μιχάλη Τσουπάκη, του Αντιδημάρχου αρμόδιου για τα συνεργεία του Δήμου κ. Γιάννη Νικηφοράκη και του Γενικού Διευθυντή της Δ.Ε.ΔΙ.Σ.Α. Α.Ε. κ. Κώστα Πατεράκη, οι οποίοι συναντήθηκαν με μαθητές και τους παρέδωσαν τον νέο αθλητικό εξοπλισμό.
Αξίζει να σημειωθεί πως το τραπέζι του πινγκ-πονγκ φτιάχτηκε από τα συνεργεία του Δήμου Χανίων σε συνεργασία με τη Δ.Ε.ΔΙ.Σ.Α. Α.Ε. εξολοκλήρου από ανακυκλωμένα υλικά και είναι το δεύτερο που παραδίδεται σε δημοτικό σχολείο του Δήμου Χανίων μέσα σε λίγους μήνες.
Ο Πρόεδρος της Δ.Ε.ΔΙ.Σ.Α. Α.Ε., κ. Μιχάλης Τσουπάκης, σε δήλωσή του ανέφερε σχετικά πως: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, καθώς μέσα σε λίγους μήνες δημιουργήσαμε και παραδώσαμε σε μαθητές των σχολείων μας ένα ακόμη τραπέζι πινγκ-πονγκ. Λίγες μέρες πριν την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος δίνουμε το μήνυμα της επαναχρησιμοποίησης στα παιδιά, αφού το τραπέζι στην ουσία αποτελείται από έναν παλιό μαυροπίνακα, που, αντί να καταλήξει στα σκουπίδια, μετατράπηκε σε κάτι δημιουργικό.» και ακόμη διευκρίνισε πως: «Έχουν ήδη περισυλλέγει και άλλοι μαυροπίνακες, οι οποίοι θα μετατραπούν σε τραπέζια πινγκ-πονγκ και θα δοθούν και σε άλλα σχολεία, μαζί με τον κατάλληλο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει φυσικά ρακέτες και μπαλάκια.».

Από την πλευρά του, ο αρμόδιος για τα συνεργεία του Δήμου Αντιδήμαρχος κ. Γιάννης Νικηφοράκης, ανέφερε πως: «Τα συνεργεία του Δήμου Χανίων έχουν αποδείξει ξανά και ξανά ότι διαθέτουν κέφι και φαντασία και βρίσκονται πάντα στην πρώτη γραμμή για τις ανάγκες των σχολείων μας.».
Επίσης, στηρίζοντας την προσπάθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων για τον καλλωπισμό του σχολείου, η Δ.Ε.ΔΙ.Σ.Α. Α.Ε. προχώρησε στη δωρεά «κομπόστ», που θα χρησιμοποιηθεί για τη φύτευση λουλουδιών και δέντρων.


