Την πρωτοχρονιάτικη πίτα της έκοψε και η Δημοτική Φιλαρμονική Κορωπίου
Η όμορφη και γεμάτη συμβολισμούς κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Φιλαρμονικής του Δήμου Κρωπίας συγκέντρωσε πολλούς γονείς και παιδιά, καθώς και αιρετά μέλη του Δ.Σ. Κρωπίας, καθώς οι περιπέτειες της πανδημίας, που επηρέασαν ιδιαίτερα τη λειτουργία της τα προηγούμενα έτη είναι πλέον παρελθόν και ήρθε η ώρα για πολιτικές υλοποίησης σχεδίων ανάπτυξής της.
Ο Δήμος Κρωπίας, με πρωτοβουλία της Αντιδήμαρχου κ. Χριστίνας Ροïνά μαζί με τον Αρχιμαέστρο Ηλία Σοφρώνη, τα μέλη της Φιλαρμονικής και την υποστήριξη της Γραμματέα του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου, δημοτικής συμβούλου της πλειοψηφίας, κ. Εύης Γιαρκιά, της δημοτικής συμβούλου της πλειοψηφίας κ. Ελένης Αδάμ, καθώς και των κ.κ. Στέλλας Αθανασίου και Αρετής Δάβρη, παρουσίασαν μια δυνατή εκδήλωση, δηλωτική της συνένωσης όλων όσοι ενδιαφέρονται για ένα νέο ξεκίνημα.
Ο Δήμαρχος Κρωπίας, κ. Δημήτριος Κιούσης, άνοιξε την εκδήλωση με θερμές ευχές για το νέο έτος, αλλά και διαβεβαιώσεις για την ισχυρή πολιτική βούληση της Δημοτικής Αρχής να βοηθήσει τη Φιλαρμονική να φτάσει στη θέση που της αξίζει στην ιστορία του Δήμου, με αποτέλεσμα τα χαμόγελα και η αισιοδοξία να επιστρέφουν στα πρόσωπα των μελών της Φιλαρμονικής και αυτό ήδη είναι μια μεγάλη παρακαταθήκη στην πορεία της περαιτέρω ανάπτυξής της.
Επίσης, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντάρας, οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Ανδρέας Ντούνης, Σπύρος Κόλλιας, Θωμάς Κιούσης και Σταμάτης Ντούνης, οι δημοτικοί σύμβουλοι της μείζονος μειοψηφίας κ.κ. Αθανάσιος Λιάπης, Στέλιος Μερτίκας και Νίκος Μίχας και της ελάσσονος μειοψηφίας κ. Διονύσης Κερασιώτης.

