Τιμήθηκε η μνήμη των Αντιστασιακών στο σαμποτάζ του αεροδρομίου Ηρακλείου Κρήτης τον Ιούνιο του 1942
Με επιμνημόσυνη δέηση, που τέλεσε ο Σεβασμιότατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ευγένιος, και κατάθεση στεφάνων από τις πολιτικές και στρατιωτικές αρχές στα μνημεία «SAS και Black Watch» στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, τιμήθηκε η μνήμη των ηρώων, που συμμετείχαν στο μεγάλο σαμποτάζ κατά της γερμανικής κατοχής τη νύχτα της 13ης προς 14η Ιουνίου 1942.
Στην τιμητική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο Ηρακλείου Κρήτης, στεφάνι κατέθεσαν: οι υποψήφιοι βουλευτές κ.κ. Λευτέρης Αυγενάκης, Μάξιμος Σενετάκης και Χάρης Μαμουλάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου κ. Νίκος Συριγωνάκης, ο Αντιδήμαρχος Ηρακλείου Κρήτης κ. Μαρίνος Παττακός ως εκπρόσωπος του Δημάρχου κ. Βασίλη Λαμπρινού, η Πρόξενος της Γαλλίας κ. Σοφία Τσαντηράκη, ο εκπρόσωπος βετεράνος των ειδικών Γαλλικών Δυνάμεων S.A.S. κ. Manche Alfred, εκπρόσωποι των κομμάτων, καθώς και ο Διοικητής της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης, των Στρατιωτικών Αρχών, των Σωμάτων Ασφαλείας των Έφεδρων και Απόστρατων Αξιωματικών.

Επίσης, αναφορά στο ιστορικό του Σαμποτάζ έκανε ο κ. Γιώργος Τσερεβελάκης, Διδάκτορας Ελληνικής Φιλολογίας-Εκπαιδευτικός Γυμνασίου Επισκοπής.
Ακόμη, ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Κρήτης κ. Νίκος Συριγωνάκης σε σχετική δήλωσή του ανέφερε πως: «Τιμήσαμε σήμερα την επέτειο του σαμποτάζ στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου. Τιμούμε και υμνούμε τους ήρωες σαμποτέρ, που πολέμησαν. Ιστορικά καταγράφεται ως το πρώτο σαμποτάζ στην Ευρώπη την περίοδο εκείνη, τον Ιούνιο του 1942, εναντίον των Δυνάμεων του Άξονα από τις Συμμαχικές δυνάμεις. Εμείς, οι νεότερες γενιές, τιμούμε τους ήρωες προγόνους μας για τα αντιστασιακά κατορθώματά τους και επιδιώκουμε να κρατάμε το εθνικό μας φρόνημα σε υψηλά επίπεδα, πολύ δε περισσότερο στις ημέρες που διανύουμε. Αθάνατοι όλοι όσοι πολέμησαν τους φασίστες και ναζιστές εισβολείς.».

