Ετικέτα: ΥΠΟΓΡΑΦΤΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ
Παρουσία του Δημάρχου του Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας, κ. Νίκου Κουτσογιάννη, πραγματοποιήθηκε στην Πρεσβεία της Ιταλίας στην Αθήνα η υπογραφή του πρωτοκόλλου του διεθνούς θεματικού δικτύου σχολείων για την Αειφορία, με τίτλο: «Οικολογία των σχέσεων. Ανάμεσα στη φροντίδα και τη βιωσιμότητα».
