Ετικέτα: ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Ένα ακόμη έργο, που αναβαθμίζει τη ζωή και την καθημερινότητα των κατοίκων της Πάτρας, ξεκινά και είναι η συντήρηση της πλατείας Γεωργίου. Ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, υπέγραψε το μεσημέρι της Τετάρτης 22 Ιουνίου 2026, στο Δημαρχείο, σύμβαση για το έργο: «Έργα συντήρησης της πλατείας Β. Γεωργίου Α΄, στην Πάτρα», προϋπολογισμού 853.100 ευρώ.
