Ετικέτα: ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ
Οι πρωταθλήτριες ομάδες σχολείων του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης τιμήθηκαν σε μια σεμνή τελετή, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Απριλίου 2024, στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου Σταδίου από τον Δήμο Ηρακλείου Κρήτης.
