Ετικέτα: ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ
Τους νικητές του διαγωνισμού «Πράσινο Μπαλκόνι» βράβευσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης, σε ειδική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Ανατολικό Πάρκο Χ.Α.Ν.Θ.-Κήπος των Νούφαρων.
