Ετικέτα: ΤΟ Κ.Ε.Π. ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ
Η διακηρυγμένη προεκλογική δέσμευση του Δημάρχου Κατερίνης, κ. Ιωάννη Ντούμου, για επιστροφή των Κ.Ε.Π. (Δ.Ε. Κατερίνης) εκεί που ήταν η φυσική τους θέση, δηλαδή στο ισόγειο του Δημαρχείου, καθώς και στο ισόγειο του κτηρίου της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας έγινε πράξη.
