Ετικέτα: ΤΟ JOB CENTER ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Με τη συμμετοχή πλήθους φορέων, εκπροσώπων της Κοινωνίας των Πολιτών και θεσμικών προσκεκλημένων, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Χάρης Δούκας, πραγματοποίησε τα επίσημα εγκαίνια του Job Center του Δήμου Αθηναίων. Στον ανακαινισμένο χώρο επί της οδού Λιοσίων 22 (1ος όροφος), επαναλειτουργεί έπειτα από 5 χρόνια με νέα δυναμική, έχοντας ως στόχο την υποστήριξη της εργασιακής (επαν)ένταξης των πιο ευάλωτων πολιτών της πόλης.
