Ετικέτα: ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ-ΚΑΛΛΟΝΗΣ
Σε πλήρη λειτουργικότητα θα παραδοθεί τη Μ. Τετάρτη 1 Μαΐου 2024 στους οδηγούς το τμήμα του επαρχιακού δικτύου Επιδαύρου-Καλλονής, το οποίο είχε καταστραφεί από την κακοκαιρία «Daniel» τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με δηλώσεις του Περιφερειάρχη Αττικής κ. Νίκου Χαρδαλιά κατά τη διάρκεια αυτοψίας, που πραγματοποίησε στην περιοχή.
