Ετικέτα: ΤΙΜΗΘΗΚΕ Η ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΝ 11η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1044
Ο Δήμος Πειραιά τέλεσε το Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2025 επιμνημόσυνη δέηση στο Δημοτικό Κοιμητήριο «Η Ανάσταση», τιμώντας τη μνήμη των θυμάτων του βομβαρδισμού της πόλης, την 11η Ιανουαρίου 1944.
