Ετικέτα: ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ ΚΑΙ ΣΕΛΗΝΙΩΝ
Ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό έργο ολοκληρώθηκε στη Σαλαμίνα. Μετά από την περιοχή του Φοίνικα, που ήδη λειτουργεί, τέθηκε σε λειτουργία το δίκτυο αποχέτευσης Αμπελακίων και Σεληνίων.
