Ετικέτα: ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ Ε.Σ.Δ.Ο.Γ.Ε. ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ
Ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, απηύθυνε χαιρετισμό στο Συνέδριο με θέμα: «Γερμανικές οφειλές από τις ναζιστικές θηριωδίες κατά τη διάρκεια της κατοχής», που διεξήχθη στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, με πρωτοβουλία του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά και συνδιοργανωτή τον Δήμο Πειραιά, με αφορμή τη φετινή συμπλήρωση των 80 χρόνων από την απελευθέρωση της Ελλάδας από τον ναζιστικό-φασιστικό ζυγό.
