Ετικέτα: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΩΝ ΧΟΛΑΡΓΟΥ-ΠΑΠΑΓΟΥ
Σε ιδιαίτερα θερμό και εποικοδομητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Συλλόγου Πελοποννησίων Χολαργού-Παπάγου με τον Δήμαρχο Παπάγου-Χολαργού, κ. Ηλία Αποστολόπουλο. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Φίλιππος Τακόπουλος, ο Α΄ Αντιπρόεδρος κ. Βασίλης Γιαννακόπουλος, η Β΄ Αντιπρόεδρος κ. Κατερίνα Τούτουζα και η Έφορος κ. Βίκυ Μυλωνά-Κεχρή.
