Ετικέτα: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ Π.Ε. ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Με μέλη του νεοεκλεγέντος Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Π.Ε. Φλώρινας συναντήθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Φλώρινας, κ. Βασίλης Γιαννάκης, ο οποίος ευχήθηκε αρχικά καλή θητεία στα νέα μέλη και τόνισε πως θα βρίσκεται κοντά τους σε ό,τι ζητηθεί, προκειμένου από κοινού να υποστηριχθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής.
