Ετικέτα: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΡΑ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2025, ο Δήμαρχος Αργοστολίου, κ. Θεόφιλος Μιχαλάτος, υποδέχθηκε την Πρέσβειρα της Αυστραλίας στην Ελλάδα, κ. Alison Duncan, στην οποία τόνισε τη σημαντική παρουσία της Κεφαλλονίτικης κοινότητας στην Αυστραλία, επισημαίνοντας πως πολλοί Κεφαλλονίτες έχουν δημιουργήσει μια ισχυρή και δραστήρια κοινότητα εκεί, ενώ, παράλληλα, αναφέρθηκε και στις προσπάθειες του Δήμου για την τουριστική ανάδειξη του νησιού, με στόχο την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών, χρόνο με τον χρόνο.
