Ετικέτα: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Συνάντηση εργασίας με την υφυπουργό Τουρισμού της Γαλλίας, κ. Nathalie Delattre, πραγματοποίησε στο Παρίσι ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιος Αγγελούδης, με στόχο την περαιτέρω βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της πόλης.
