Ετικέτα: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ
Στα γραφεία του Δημάρχου Λαμιέων, κ. Πανουργιά Παπαϊωάννου, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2025 συνάντηση ενημέρωσης μεταξύ της Δημοτικής Αρχής και των επικεφαλής των Δημοτικών Παρατάξεων με τους εκπροσώπους της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «Thermopylae Forum», με αντικείμενο το σχέδιο Μνημονίου Συνεργασίας, που προτείνεται να υπογραφεί για την ανάδειξη και προβολή του ιστορικού χώρου των Θερμοπυλών.
