Ετικέτα: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ
Συνάντηση με αντικείμενο τα ζητήματα που αφορούν στις τρίτεκνες οικογένειες της Δυτικής Αχαΐας πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 29 Ιουλίου 2025, παρουσία της Αντιπεριφερειάρχη Κοινωνικής Πολιτικής κ. Γεωργίας Ντάτσικα και της Αντιπεριφερειάρχη Δημόσιας Υγείας κ. Άννας Μαστοράκου.
