Ετικέτα: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ 1ης ΣΤΡΑΤΙΑΣ
Τον Διοικητή της 1ης Στρατιάς/EU-OHQ, Αντιστράτηγο Σταύρο Παπασταθόπουλο, υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης. Η εθιμοτυπική αυτή συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε εγκάρδιο κλίμα και συζητήθηκαν γενικά θέματα συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών.
