Ετικέτα: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ Ο.Λ.ΚΕ.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Μικρών Νησιών και Ενδοεπικοινωνιακών Συγκοινωνιών, κ. Σπύρος Αργυρός, μαζί με τους τρεις νέους Αντιπεριφερειάρχες Ιονίων Νήσων, πραγματοποίησε μια αρχική εθιμοτυπική επίσκεψη στον Οργανισμό Λιμένος Κέρκυρας (Ο.Λ.ΚΕ.) και συγκεκριμένα συναντήθηκαν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Σπύρο Ζερβόπουλο και τη Διευθύντρια του Οργανισμού κ. Βασιλική Μαρτζούκου, με σκοπό της πρώτης αυτής επαφής να συζητηθούν τα θέματα που αφορούν στις λιμενικές εγκαταστάσεις των Παξών, Αντιπάξων και Διαποντίων Νήσων, όπως και τα θέματα των συγκοινωνιακών συνδέσεων με το νησί της Κέρκυρας.
