Ετικέτα: ΣΥΝΑΝΤΙΛΗΨΗ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗ ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΕΩΝ
Τον Πρόεδρο του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (Β.Ε.Θ.) κ. Αναστάσιο Καπνοπώλη υποδέχθηκε την Τρίτη 30 Ιουλίου 2024 στο γραφείο του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Στέλιος Αγγελούδης, όπου, κατά τη διάρκεια της συζήτησης, που διεξήχθη σε εγκάρδιο κλίμα, έγινε μια γόνιμη ανταλλαγή απόψεων αναφορικά με το μείζον ζήτημα του ωραρίου των φορτοεκφορτώσεων και δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινίσεις σχετικά με τις λεπτομέρειες μιας Κανονιστικής Πράξης, που προσβλέπει αφ’ ενός στη θωράκιση της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς και αφετέρου στην ανεμπόδιστη, στο μέτρο του δυνατού, πρόσβαση του καταναλωτικού κοινού στο κέντρο της πόλης.
