Ετικέτα: ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΜΠΕΣΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Με συγκίνηση και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε στον Εμπεσό η υποδοχή 30μελούς αποστολής μαθητών και Εκπαιδευτικών από τη Ρουμανία, την Κροατία και την Πολωνία, παρουσία του Δημάρχου Αμφιλοχίας κ. Αθανασίου Τορουνίδη.
