Ετικέτα: ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΣΤΟΜΟΥ-ΑΡΑΧΩΒΑΣ-ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ κ. ΦΑΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ
Στο Δημοτικό Συμβούλιο Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνης Σπανός
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνης Σπανός, συμμετείχε την Πέμπτη 23 Απριλίου 2026 στην Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας, όπου παρουσιάστηκε το Περιφερειακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Στερεάς Ελλάδας 2026-2030 και συζητήθηκε η αξιοποίησή του προς εξυπηρέτηση των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων της περιοχής.
