Ετικέτα: ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 3ου ΓΕ.Λ.
Βήμα στους νέους για δεύτερη φορά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα έδωσε το Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Άνω Λιοσίων, το οποίο επιδιώκει τη συμμετοχή των νέων παιδιών του Δήμου Φυλής στις αποφάσεις και στους σχεδιασμούς του μέλλοντος. Έτσι, μετά από τη συμμετοχή μαθητών από το 1ο Λύκειο Άνω Λιοσίων, αυτή τη φορά κάθισαν στα έδρανα και κατέθεσαν προτάσεις, που αφορούν στις ανάγκες και στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών οι μαθητές του 3ου Γενικού Λυκείου, κ.κ. Ελένη Μανωλοπούλου και Γιώργος Μπακατσέλος.
