Ετικέτα: ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ
Εξειδικευμένο σεμινάριο για την κομποστοποίηση παρακολούθησε το προσωπικό των Δημοτικών Βρεφονηπιακών Σταθμών Γαλατσίου, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Το Καμίνι», στο πλαίσιο του έργου «Πράσινοι Πρεσβευτές: Εθελοντές στο Γαλάτσι για την Πράσινη διαχείριση απορριμμάτων και την κομποστοποίηση», που υλοποιείται από την αστική μη κερδοσκοπική εταιρία Δημιουργική Σκέψη Ανάπτυξης (ΔΗ.ΣΚΕ.ΑΝ.) σε σύμπραξη με τον Δήμο Γαλατσίου και χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Καινοτόμες Δράσεις με τους πολίτες» του Πράσινου Ταμείου.
