Ετικέτα: ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ 13ου ΚΑΙ 14ου ΜΙΣΘΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κοζάνης στην πρόσφατη τακτική του συνεδρίαση ενέκρινε ψήφισμα σχετικό με την επαναφορά των λεγόμενων 13ου και 14ου μισθού στον Δημόσιο Τομέα.
Το δημοτικό Συμβούλιο Αγίου Δημητρίου κατά την πρόσφατη συνεδρίασή του εξέδωσε ομόφωνο ψήφισμα με κεντρικό θέμα τη στήριξη του αιτήματος για επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού των εργαζομένων στο Δημόσιο Τομέα και στους Ο.Τ.Α..
