Ετικέτα: ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ
Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς από την Πορτογαλία και τη χώρα μας, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS και βρίσκονται αυτό το διάστημα στα Χανιά, υποδέχτηκαν στο Δημαρχείο Χανίων ο Αντιδήμαρχος κ. Τάσος Αλόγλου, αναπληρώνοντας στα καθήκοντά του τον Δήμαρχο Χανίων κ. Παναγιώτη Σημανδηράκη, και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας & Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου κ. Αντώνης Βαρδάκης, ενώ τα μέλη της ξένης αποστολής συνόδευαν εκπαιδευτικοί και μαθητές του 4ου Γυμνασίου Χανίων.
