Ετικέτα: PINK THE XITY 2023
Η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας, κ. Βίβιαν Σαμούρη, και η Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης «Καρναβάλι Πάτρας», κ. Ήρα Κουρή, έδωσαν το παρών σήμερα το πρωί, Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2023, στην εκδήλωση Pink The City 2023, που διοργάνωσε και φέτος στην Πάτρα ο Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού-«ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» Αχαΐας.
