Ετικέτα: ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ENERGY TRANSITION SUMMIT – EAST MED & SOUTHEAST EUROPE
Για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, τη σημασία του Κάθετου Διαδρόμου και των διασυνδέσεων, αλλά και την ανάγκη για ενεργειακό ρεαλισμό, μίλησε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρος Παπασταύρου, στο πλαίσιο του Συνεδρίου με τίτλο: «Energy Transition Summit: East Med & Southeast Europe», που διοργανώνουν οι «Financial Times» σε συνεργασία με την εφημερίδα «Καθημερινή».
