Ετικέτα: ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ
Μια σημαντική μελέτη για τη δημιουργία ενός σύγχρονου κέντρου καινοτομίας στην κτηνοτροφία παρουσίασε στον Δήμο Ελασσόνας ο Γεωπόνος κ. Ιωάννης Καϊμακάμης. Η πρόταση προβλέπει τη δημιουργία ενός Θύλακα Υποδοχής Καινοτόμων Δραστηριοτήτων, που θα λειτουργεί ως υποστηρικτικός κόμβος για τον κτηνοτροφικό τομέα. Στόχος είναι η ενίσχυση της τοπικής και εθνικής κτηνοτροφίας, μέσα από την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και τη συνεργασία μεταξύ επαγγελματιών, ερευνητών και επιχειρήσεων.
