Ετικέτα: ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΑ
Σε δυο διεθνή Συνέδρια, στην Αθήνα στο 2ο Civinet Forum και στην Πράγα στο POLIS, συμμετείχε ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης, με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων κ. Γιώργο Σισαμάκη, παρουσιάζοντας καλές πρακτικές Βιώσιμης Κινητικότητας, δράσεις και καινοτόμα προγράμματα.
