Ετικέτα: Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ ΣΤΗ ΜΑΣΣΑΛΙΑ
Με σεβασμό στην ιστορική μνήμη και αίσθημα εθνικής υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκε από τον Δήμο Πειραιά και την Ένωση Απανταχού Μανιατών «Η Μάνη» η τελετή αποκαλυπτηρίων του ανδριάντα του Αρχιστράτηγου Πέτρου Μαυρομιχάλη, του ηγέτη της Μάνης και εμβληματικής μορφής της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.
Ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Αθλητισμού κ. Νίκος Γέμελος εκπροσώπησε τον Δήμαρχο Πειραιά, κ. Γιάννη Μώραλη, στην άφιξη της Ολυμπιακής Φλόγας στη Μασσαλία και παραβρέθηκε στην τελετή άφιξης στο λιμάνι της, η οποία πραγματοποιήθηκε παρουσία του Πρόεδρου της Γαλλίας κ. Εμανουέλ Μακρόν, όπου τον υποδέχθηκε ο Δήμαρχος της πόλης Benoît Payan, ενώ νωρίτερα συμμετείχε στην αρμάδα των σκαφών, που συνόδευαν το θρυλικό ιστιοφόρο «Belem».
