Ετικέτα: ΝΕΟ "ΣΠΙΤΙ" ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ
Τις νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, που θα στεγάσουν την «οικογένεια» του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού στον Βοτανικό, παρουσίασαν σήμερα, Τρίτη 6 Ιουνίου 2023, σε συνέντευξη Τύπου στο Δημαρχιακό Μέγαρο, ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης, ο Πρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού Α.Ο. κ. Παναγιώτης Μαλακατές, ο Αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού Α.Ο. κ. Δημήτρης Βρανόπουλος, ο εκπρόσωπος της Α.Ε.Π. Ελαιώνα κ. Ιωάννης Γκάνος και ο εκπρόσωπος του Γραφείου Μελετών «ΔΕΚΑΘΛΟΝ Α.Ε.» Αρχιτέκτονας κ. Χρήστος Κούρτης.
