Ετικέτα: ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ Ι.Σ.Α.
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το τρίτο Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο, με θέμα: «Η Ορθολογική Διαχείριση των Αντιβιοτικών στο Νοσοκομείο», που διοργάνωσε ο Ι.Σ.Α., με στόχο τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση των ιατρών και, ειδικότερα, των εντατικολόγων, σε ένα από τα πλέον κρίσιμα ζητήματα της σύγχρονης ιατρικής: τη μικροβιακή αντοχή.
