Ετικέτα: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΔΑΣΙΚΗΣ ΕΚΤΑΣΗΣ ΜΟΝ ΡΕΠΟ
Την ικανοποίησή της για την ολοκλήρωση του έργου εκτεταμένου καθαρισμού της δασικής έκτασης του Μον Ρεπό εξέφρασε η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Μερόπη Υδραίου, η οποία, παρουσία των προϊσταμένων των υπηρεσιών της Πολιτικής Προστασίας και Πρασίνου του Δήμου, είδε σήμερα από κοντά το αποτέλεσμα των παρεμβάσεων, το οποίο χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετικό.
