Ετικέτα: ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ
Στην εκδήλωση με θέμα: «Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή και Τοπική Ανάπτυξη - Συζητάμε, Αποφασίζουμε, Προχωράμε, ΜΑΖΙ για την Αργολίδα», που πραγματοποιήθηκε στο Βουλευτικό Ναυπλίου, την Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024, και με την παρουσία του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Δημήτρης Πτωχός παρουσίασε το αναπτυξιακό όραμα για την περιοχή.
