Ετικέτα: ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, απηύθυνε χαιρετισμό στην Ημερίδα με τίτλο: «Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Πειραιά – Νέες Δυνατότητες για τον Κλάδο των Υπηρεσιών», η οποία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ε.Β.Ε.Π..
